אפליקציות קוליות אוטומטיות המאפשרות קבלת שיחה מהירה ויעילה והפנייה ישירות למחלקות ללא צורך
במענה אנושי מיידי, לרוב במערכות תקשורת קוליות כמו מרכזיות טלפון, דואר קולי, IVR ומוקדי שרות לקוחות.
מכיוון שהלקוחות המתקשרים שומעים קול אנושי מוקלט בצידו השני של הקו, מומלץ לנסח ולהקליט את
הטקסט באמצעות קריינים וקרייניות מקצועיים בשפה ידידותית ונכונה ולנצל את פניית הלקוחות
כדי להציג להם תדמית ייצוגית נעימה ומזמינה ולגרום להם להרגע ולהמתין בסבלנות.
בנוסף ניתן להעביר מסרים שיכולים לעניין את הלקוחות, לעזור להם ולקדם את שירותי חברתך באמצעות מענים קוליים וניתוב שיחות.
קיימת חשיבות רבה לתוכן ההודעות האוטומטיות ובעיקר לצורת הפנייה ללקוחות.
במיתוג קולי, אנו מתמחים בצורת הפנייה ללקוחות, תוכן ההודעות ובעיקר – איך להשאיר אותם רגועים וסקרנים
על הקו עד שיתפנו נציגי חברתך לעזור בפנייה.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |